20 Inch Fatbike Voorvork | 140mm Veerweg | Ultieme Prestaties
€179.58
Merk: RUJIXU
Maat: 20×4.0″ fatbike luchtvorkvering
Veerweg: 140 mm
Balhoofdbuis: 28,6×270 mm (1-1/8″ rechte buis)
Snelspanas: 9×135 mm
Gewicht: ca. 2880g
Materiaal: aluminiumlegering + magnesiumlegering
Did you like this product? Add to favorites now and follow the product.
Beschrijving
20 Inch Fatbike Luchtvork | Ultieme Off-Road Prestaties | 140mm Veerweg
Ben je op zoek naar een onverwoestbare voorvork voor jouw fatbike die je overal mee naartoe kunt nemen? Onze 20 inch fatbike voorvork met luchtvering is speciaal ontworpen voor avonturiers die het uiterste uit hun fiets willen halen. Met een indrukwekkende veerweg van 140mm, een robuuste aluminiumlegering constructie en een verstelbare rebound, biedt deze vork de perfecte balans tussen comfort en controle.
Waarom kiezen voor deze 20 inch fatbike voorvork?
- Maximale veerweg: De 140mm veerweg zorgt voor een soepel rijgedrag, zelfs op de meest ruwe terreinen.
- Geschikt voor elektrische fietsen: De vork is ontworpen om de extra belasting van een elektrische motor aan te kunnen.
- Verstelbare rebound: Pas de rebound aan jouw persoonlijke voorkeur en rijstijl aan.
- Robuuste constructie: Gemaakt van hoogwaardig aluminium en magnesium voor maximale duurzaamheid.
- Eenvoudige installatie: De vork is eenvoudig te installeren en af te stellen.
- Geschikt voor 4.0″ banden: Geniet van maximale grip en comfort met brede 4.0″ banden.
Technische specificaties:
- Maat: 20×4.0″ fatbike luchtvorkvering
- Materiaal: aluminiumlegering + magnesiumlegering
- Veerweg: 140 mm
- Balhoofdbuis: 28,6×270 mm (1-1/8″ rechte buis)
- Snelspanas: 9×135 mm
- Gewicht: ca. 2880g
Toepassingen:
- Fatbikes
- Sneeuwfietsen
- Elektrische fietsen
- Mountainbikes
Belangrijke opmerkingen:
- Controleer voor aankoop altijd de maat en compatibiliteit met jouw fatbike voorvork.
- Niet geschikt voor motors met voorwielaandrijving vanwege slijtage aan de vorkpoten.
Extra informatie
Fabrikant |
---|
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.